4 h ledighet.

Jag jobbar D-tur idag. Alltså från 7 - 12 sen från 16 - 21. Så 10 h OB idag känns faktiskt inte helt fel! Men jag är desvärre ledig i 4 h.. Så vad har jag gjort under dessa 2 ½ timmarna? Jag har käkat spagetti och köttfärsås, pratat i telefon med massa folk, städat på polisstationen (är fortfarande kvar där) och legat i soffan och lyssnat på Ipod. Just ni så lånar jag deras dator och sitter här och kikar runt. börjar om 1 h och 30 min... skulle försöka sova förut, men icket sa nicke.. ingen john blund kom till mig inte. Jag som var så hilmarns trött tidigare idag.

btw, jag älskar Sofia Karlsson's nya skiva - söder om kärleken. Den är helt underbar. Sitter och lyssnar om och om och om igen på alla hennes låtar. Så vackra! Och jag läntar till den 14 augusti, som fan.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0