someone new.

Idag så övertalade jag Linn att komma hit till mig (lycksele) eftersom det även är Duvan cup i helgen och det menas med mkt partaj på hotellet! Mkt funfunfunny! ^^ Så det ska bli himlans roligt faktiskt! Sen så har jag laddat hem 18 st skräckfilmer..dom verkar vara jäääävluskt bra! Så det blir uppe sittar kväll med massa skräckisar och godis och dricka ikväll! Men det är bara jag och Malle kvar eftersom Emma fick lust att fara hem :/ Så just nu håller jag på att föra över 3 filmer till mitt USB-minne och 3 filmer till Emmas USB-minne (fick låna det). Kan ni gissa hur lång tid de tar för var och en? Jag började att föra över dom vid kl 3 halv 4 idag. Och den ena blev just klar. HELT SJUKT!

Saknar Linn!


Linn ^

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Jasmin aka din gud!

Jag vet att du saknar mig mest! ;)

2009-01-31 @ 00:15:59
URL: http://jasminnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0