save your soul.

Igår så hade jag prov i Genetik och allt var det är, fy faaaaaasiken va svårt! Fick även tbx mitt matte prov, jag fick just å pass G! TACK OCH LOV! Hade ej orkar göra om de... Senare så han jag med 12.40 bussen genom att kuta ihjäl mig till busstationen! Åkte direkt till sjukuset och hälsade på Patricia, Ängla och CO. Lilla pängel bara grinadeoch hade ont, mitt hjärtegull! Sen vidare till Elin coh Amanda där det blev förfest sedan X3M och patajade! Jag, Kornelia och Elin dansade jäkel. Träffade även Linnea och andra vänner, det var inte helt otippat må jag säga ^^

Snart kmr min Kornelia och håller mig sällskap, senare ikväll kmr Linni hem <3

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

Hej! Den finns att köpa på www.nisim.com och www.eleven.se :D och kostar 195 kr st

2009-01-25 @ 14:03:20
URL: http://beautybytanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0