pyjamasparty varje dag.

Det är jag det. The pyjamas girl! Jag har inte haft ngr vettiga kläder på mig på hela lovet..BARA min älskade pyjamas! Och det känns lovely! Det som känns mindre lovely är att jag har läst ut alla twilight-böckerna. Så nu har jag börjat med en liten restart på om jag kunde drömma. Efter det ska jag skippa 2:a boken och börja läsa 3:e på en gång. Den var ju klart underbarast. Men jag blir så sur, för dom har ju inte ens tagit med hälften av alla saker som händer i boken till filmen!? Det var surt..men jag tycker dom har lagt upp allt bättre i filmen, även om dom kunde ha tagit med lite mera romantiska saker som var med i boken..jaja. Hoppas nu att den nya regissören för film nr 2  ska ta med sig lite mera exakta saker. Jag HOPPAS det ialf.



Igår så laddade jag hem en serie (lost in austin) SÅ BRA! Och 2 filmer The duchess och Becoming Jane. Såg serien och the duchess igår, så bra dom var! Och Becoming Jane i morse, goodie goodie stuffistuff! Jag hade skrivit en lapp på många bra filmer jag skulle ladda hem.. men OF COURSE så har jag tappat bort den.. h-vete! Så ngn som vet bra filmer man kan ladda hem?



Linn fick magsjuka inatt..faaaasiken! Jag är den enda som inte fått det nu i familjen..Men jag blev ju dyng förkyld/febrig på nyår.. Så jag hoppas att ngn som tkr att DET räknas som en magsjuka och skonar mig.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Frida

du råkar inte ha twilightfilmen? ;)

2009-01-04 @ 18:16:11
URL: http://fridajones.blogg.se/
Postat av: Frida

du råkar inte ha twilightfilmen? ;)

2009-01-04 @ 18:17:42
URL: http://fridajones.blogg.se/
Postat av: Frida

du råkar inte ha twilightfilmen? ;)

2009-01-04 @ 18:18:06
URL: http://fridajones.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite besatt???liiiiite kanske?en aning??mouhahahah!

2009-01-05 @ 01:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0