If I could reach the stars.

Jag diggar myspace grymt mkt! Det finns ngr riktigt grymma artister där. Och dom som jag just nu har blivit fans av är Sam bradley, Robert Kragh och RMK. Dom sjunger otroligt bra. För ett tag sen så färgade jag Malles hår - rött. Så nu ser hon ut som en liten flamma! ;) Ikväll blir det att gå ut på hotellet med Olivia och Malle. Men ska inte dricka, bara ta ngr drinkar. Ska ta med mej kameran tror jag. OM jag nu tar kort, brukar aldrig bli så.. haha.

Just nu håller jag på att se klart dom sista avsnitten av min Vänner-box. Så har halva år 9 och hela år 10 kvar. Sen har jag sett varenda avsnitt! Malle håller på att ladda ner Veronika Mars säsong 3!! :D Så snart blir det att kolla på det. ^^

Har inte så mkt kvar att säga nu. Så vi får höras!

  

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0