Stay with me honey, stay with me honey, stay with me.

Är hemma nu, i kära Bygdeå. Vi har fått en fin soffa tkr jag! Men vårat tv-rum ser så himlans litet ut :O de tkr jag inte om. Måste fixa till de där. Idag bär jag åkte buss hem så satt det en läskig gubbe och stirrade på mig, usch.



Inatt så drömde jag om älgar som ville döda mänskligheten. Eftersom vi jagar dom så vare tvärt om nu..dom jagade oss. Jag, Elin och Idah var på väg upp för en sten i skogen eftersom en älg kom och skulle döda oss. Jag och Elin hann upp men Idah...Ett steg till behövdes.. Men älgen var för snabb och ryckte sig åt dig och slet dej i stycken. Usch va hemskt det var! Men vilken tur att det bara var en dröm! :)



Vilken underbar låt, satt på youtube och hittade denna. Underbar!


John ME feat. Amanda Jenssen - Love Is My Drug



 

Puss /A


Kommentarer
Postat av: Idah

Blev jag älgmat?!

2009-02-05 @ 20:46:11
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0