snowmobile and happy time.

Min helg började med att i fredags kom min pappa och hämtade mig. Vi packade in allt jag skulle ha med mig hem och sen så for vi. Kom hem runt 7 halv 8 tiden (tror jag..). Jag åt och kollade på tv sen hände det inte så mkt mera.
På lördagen så gick jag upp, fikade, duschade sen så for jag och Isabel ut med skotern och hon åkte på bobben där bak. Jag körde omkring som en tok med henne så hon hoppade och flög (mohahahahaaa!). Sen när vi kom till björkmansgården såg jag till min stora lycka att dom byggt en skoterbana med hopp och allt vad det innebär. Då kom djävulshornen fram och jag gasade på som en dåre! T.o.m. jag studsade upp och ner på skotern..stackars Isabel. När jag kom hem så var Kornelia där och jag packade i kläder i en väska och vi for hem till henne. Jag käkade där och duschade sen gjorde vi oss ordning för fest. Det var....en hädelserik kväll det där. Jag hade roligt och täffade nytt folk. En helt okey kväll må jag säga. kl 5 på morronen låg jag i sängen och sov och vaknade till min stora förundran kl 9 och kunde inte somna om. Söndagen ägnades till baksmälla och sovandes + go mat!

Och idag är det måndag. Idag är det början på en sista vecka här i lycksele och på onsdag lr torsdag far jag vidare till Vännäs där jag ska ha 4 veckors praktik. Sen efter det så far jag hem och har mina 3 sista veckors praktik på djurmagazinet i umeå och sen är jag ledig i 2 veckor + 2 dagar. Kan jag bli lyckligare? Nej tror inte de. Om 15 veckor slutar jag skolan, tar studeten och då går jag skola 6 veckor av dom. Underbart! Snart slipper jag lse..och jag kan inte säga de nog många ggr ♥.


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0