har allt bra tagit slut?

Och då menar jag alla riktigt braiga skräckisar! Serriöst, tog hem ca 18 st för ett tag sen och INGEN av dom har varit bra hitills. Jo en, dead silence. Sen har dom andra bara varit skit. Igår såg jag en som hette dead or alive = så jävla dålig! Och nys såg jag hit and run... SÅ SJUKT DÅLIG! Vart är alla bra skräckisar?? Vet du någon så snälla..SNÄLLA säg till mig. Måste få mig en bra film.

Just så sitter jag och väntar på min kära pappa. Han ska hämta mig idag! Men det är eftersom vi ska ta hem en massa flyttlådor eftersom nästa vecka så flyttar jag ut från elevhemmet och börjar praoa. Så jag kmr tbx hit v.19. Och det är lååångt kvar! Äntligen säger jag bara.

Btw så gick genetik provet bättre än vad jag trodde! Eller jag kanske har skrivit helt fel..men det kändes som ett G! Och det är det jag siktar på, hehe! Och min matte lärare sa idag till mig att han var stolt och överraskad att jag var så duktig, att det syntes att jag verkligen kämpar med matte b. Ja vad tror han? Jag har hållit på i snart 2 år med den skiten..jag vill får det överstökat!


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0