en lektion

Jag hade en lektion imorse, jägarexamen. Sen har jag varit ledig sen kl 09.50. Och nej, dum som jag var så gick jag inte och sov..utan jag satte mig och jobbade på mina APU-rapporter. Så nu är alla förutom 2 klara. Den ena ska jag skaffa bilder till och den andra ska jag skaffa bilder  + skriva utvärderingen. Sen är jag äntligen klar med det där fanskapet! Annars så har jag lyssnat på musik.
Sen har jag kollar på Superbad. Haha den var rolig!

Igår så var jag duktig nog att börja packa ner "alla" saker i flyttkartoner. För v. 9 flyttar jag härifrån. Jag börjar praoa v. 10 på veterinärstationen i Vännäs i 4 veckor! Då kommer jag bo hos min storebror och hans (snart) 5 åriga son! Sen efter det så ska jag flytta hem och jobba i Umeå på Djurmagazinet (det som är vid barnenshus) i 3 veckor. Sen är jag ledig i 2 hela veckor! Så jag kommer vara ifrån lycksele i 9 veckor!!! Kan ni förstå hur underbar det är? Sen när jag kommer tillbaka så har jag 5 ½ veckor skola. Sen så flyttar jag från den här tråkiga hålan s.k. Lycksele och kommer aldrig mer tillbaka! Jag kna knappt bärga mig! Sen tar jag studenten..jag tar äntligen studenten den 12/6! Helt sjukt.. åh.. det är så lite tid kvar och det kmr gå så jäkla fort!!! :D Så tekninsk sätt så jag jag skola i 6 ½ vecka till! HAHA! Underbart!

btw Grattis Olivia På 19-års Dagen! Puss på dej sötast!

¤ GRATTIS!!! ¤


Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

vad fin hon va =)

2009-02-17 @ 17:52:10
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Linn

jag ska uppdatera.. snart.. haha

2009-02-18 @ 09:44:16
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: idah

Äntligen kommer du hem :) vad de här tre åren gick fot endå ?!

2009-02-18 @ 21:32:41
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad duktig du är Anna! Fortsätt så, så kommer du att vara tacksam när du står där på studentdagen!



/PUSS mamma

2009-02-19 @ 10:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0