Mysigt

24:e December
Nu är julafton över och det gillas inte. Jag älskar att umgås med nära och kära, och att öppna/ge bort julklappar så klart! ^^ Och detta år var inte som andra år, jag hade min T hos mig ♥ Det var en magiskt mysig jul! Vi käkade julbord, godis, kakor och marshmallows. Vi hade marshmallows tävling. Jag VANN! Fick in 13 stora marshmallows i munnen, 2:an fick in 11 st och det var T som var 2:a! Vi som var hemma i kära bygdeå var: Mamma, Pappa, Isabel (lillasyster), Mia (stora syster), Johan (hennes kille), Linn (tvilling), Tommy (storebror), Liam (hans son), jag, Thomas, Jasmin och Cissi (kusinerna). Det var en del av min släkt, fattades en hel del andra, men dom fanns i våra hjärtan.. hehe ;P Jag fick så fruktansvärt bra och rolig julklappar, är så lycklig! Men klockan är för mycket och jag orkar inte berätta vad, det får ni veta senare. Sen efter all julklappsöppning så spelade vi spel. Och vi började fara hem kring 23.30!

25:e December
Vaknade, duschade, fikade, sminkade mig och klädde på mig. Sen bar det av till att handla julmat! Sen snabbt till Tiza m. familj och lämnade julklappar, hem och ställa in varorna i kylen coh sen vidare till farmor och farfar för ännu ett julbord. Jag älskar att vara hos dom, det är så himla juligt! Och h-vete vad mat jag åt. Jisses, vill inte veta hur många kilon  jag har gått upp i jul, hujedamig. Sen vid kl 21 så for vi på bio "luftslottet som spränges". Och ja, den var mkt bra! Och nu har vi kommit hem. Mysig med bio! Min älskling bjöd mig, han skämmer bort mig allt för mkt.. ♥

Nu kl 00.53
Börjar bli trött, men ska skjutsa hem (eller T ska skjutsa hem..) Linn och Marcus från Corona. Hatar att min pojkvän ska vara så jävla snäll ibland. Han måste börja bli lite egoistiskt i vissa tillfällen. Men det är ju jul.. Eller ja han är alltid så snäll. Men jag försöker tänka att det är jul och man kan vara snällare då. Nu ska jag springa till soffan och invardera honom med kyssar. Han kmr bli galen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulligt, Anna!

2009-12-26 @ 13:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0