jävla kappahl!

Igår gick jag in och handlade underkläder för över 300:-. Jag skulle köpa 2 trosor och 1 Bh. Sen i kassan sa butiksbiträdet: "men gå och hämta ett till par trosor, det är 3 för priset av 2". Så jag kutade ju iväg och hämtade ett 3:e par trosor. Hon skannade in den och la den i påsen. Jag betalade och gick ut. Sen väl hemma vet ni vad? Jo tror ni inte den puckade jävla tanten ger mig FEL jävla underkläder? Och jag är DESSUTOM stulen på 2 par trosor. HELVETTE vad arg jag är. Och såklart har dom väl inte ens öppet idag!? SATAN! Så jag fick helt fel Bh. Och fel trosa, OCH det fattas 2! Hon har tagit MER än 300 KRONOR AV MIG FÖR 2 PAR UNDERKLÄDER!

Sånt här kan göra mig så fruktansvärt jävla förbannat. Detta kan serriöst förstöra min dag......!! Blåsta j-vla kossa till butiksbiträde!

Kommentarer
Postat av: linn

svar: Jag vet också de :D använde typ Music ID på mobben ;) SUPERBRA!

2009-12-31 @ 12:47:38
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0