I'm here, dont you fear.

Goodbye my hopeless dream.
I'm trying not to think about you.
Can't you just let me be..
So long my luckless romance.
I should have known you'd bring me heartache.
Almost lovers always do..

Idag har dagen rullat på. Men har inte vart sådan super väder direkt, men he dug. Kornelia sa att hon skulle komma efter "så ska det låta" som var för.. 25 min sen? Hmm.. Jaja hon dyker säkert upp.

Jag är så förälskad i hela den där jävla Twilight-fyrlogin (< - eget ord...?). Jag tänker på filmen/boken/skådespelarna hela fucking tiden. Åh! Galen blir jag. Vilken jäkla tur att jag bor i sverige, annars tror jag banne mig att jag hade blivit en Rpattz-stalker! Haha, strackr´n.

Cover my eyes, cover my ears. Tell me these words are a lie. It cant be true, That I'm losing you. The sun cannot fall from the sky. Stop every clock. Stars are in shock. The river will flow to the sea. I wont let you fly, I wont say goodbye ,I wont let you slip away from me. Can you hear heaven cry tears of an angel?


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vet precis hur det är!:P man blir helt galen för filmen/böckerna är så himla bra!!:D

2009-04-22 @ 17:35:40
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0