Födelsedag, släkt, vänner och påskmiddag!

Jag tycker om dig som du är.
Du är naturligt extra ordinär.


10/4 - Långfredagen då fyllde jag 19 år. Om ett år så får jag köpa ut lagligt. Det känns ganska så jäkla nice! ;) Som sagt så på min födelsedag så kom mamma, isabel och marcus (+ linn som kom och satte sig bredvid mig i sängen) in sjungandes "ja må dom leva...." kl 07.30 på morgonen, sweet. Mamma hade nog en baktanke med det. Jag kunde inte somna om..och vi skulle städa klart huset. Den lilla luringen!

av mamma och pappa och bella fick jag:
- 1000:- till Tallinresan
- En dvd spelare (finally! ^^)
- Och en knölval (intärnskämt om en dröm jag hade.. haha!)

Sen senare på kvällen så kom Idah, Elin och Kornelia! Vi käkade tårta, drack saft och hade det mysigt!

Och av dom fick jag:
- ETT AKVARIUM!! (Av min sötaste Kornelia, jag blev så satans glad <3)
- Bio biljett (Elin)
- Iksu träningspass värde 110:- (Idah)
Tack babes!!!!

Idag så kom Patricia, CO, Ängla och Tommy. Vi käkade påskmiddag och tårta.

av dom fick jag:
- Make Up Store presentkort (1 av Tiza + CO och 1 av Tommy!)

Sen fick jag presenter av Sandra (piercingar) och farmor och farfar (500:-).


TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR FÖDELSEDAG/HELG OCH ALLA FINA PRESENTER!


Puss på er /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0