Trött, stressad och magsår?

Ja, det är vad jag har just nu. Eller inte magsår kanske, men man kunde lika väl säga att jag har det. Lärarna slänger på en en massa arbeten, läxor och prov! Sen förväntar dom sig att allt ska vara klart den dagen, den veckan och den tiden. Dom kanske ska börja prata med andra lärare och se hur dom har planerat? Dumma j-vlar. Blir bara så satans förbannad på att dom är så dumma i huvudet. Puckon!

- Sv - prov, torsdag
- Jägarexamen läsa x antal sidor, måndag
- Soldatara, Låglandsgorilla (ett A4 var) klart på, tisdag
- Ma - prov nästa, torsdag
- Sv - läxa nästa, fredag

Ja sen tror jag inte dte var så mkt mer. Men det kommer..tro mig. Nu ska jag se på idol! HERRÅ!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Jaizzie

i knoooow! och man kan inte göra nått åt det! ;O



HAHA! låglandsgorila? va fan e de :P

2008-09-16 @ 22:26:38
URL: http://jasminnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0