The secret life of words

Det hette filmen vi såg ikväll på bion. Carina, våran sv lärare, hade bestämt att vi skulle se den ikväll. Den var sådär, mest konstig. Men den gick att se, lite sorlig faktiskt. Idag så har dagen flytit på.. jag har haft religion, där vi snackar om moral och etik, sen efter det hade vi PA-arbete och senare matte B...Jag har redan läst matte B förra året, men blev aldrig klar med dom 2 sista kapitel proven.. Så den lärare jag har nu säger att jag antingen får välja att göra om varje kapitel prov ELLER satsa på att göra slutkursprovet som innehåller alla kapitlen. Och vad villjag få ut av det här jag skriver..? Jo..Jag måste göra om HELA matte B, på ett eller annat sätt eftersom jag inte kmr ihåg det jag räknat och måste dessutom göra prov på det. Jag är så arg, och så jävligt jävla less. JAG HATAR MATTE! Jag har inte ngt matte huvud, har aldrig haft dt och kmr aldrig få de. Det har tagit 1 år för mig att räkna en 50p kurs, och nu kmr det ta ytterligare ett halvår att göra den. JAG HATAR MIN LÄRARE! Fy fan för han.. JAG VILL INTE. men vad har jag för val? Inget alls. Så nu måste jag räkna om hela skiten en jävla gång till. Fy fan. Fy faaan.

SÅ nu har jag avreagerat mig lite grann. Malins pojkvän Nermin ska vara så snäll och omformatera min grymt sega och dumma dator! Så dne kmr bli som nyyyyyy, hihi! Så nu har jag lånat en grej av Olivia i min klass och hett över alla bilder, filmer och låtar jag vill ha kvar! Så nu är det bara fritt fram för Nermin att komma och fixa datan. Tänkte lägga in en bild från i helgen, om det går.. bloggen verkar inte vilja samarbeta ikväll.
Puss /A



 Längst upp: Jag
Sen kmr: Hanna, Malin, Olivia och Malle.

Kommentarer
Postat av: linn

ska komma upp till dig ngn helg nu i höst =) ...

2008-09-08 @ 22:19:00
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Martina

Fy fan va surt!stackars dejj annibannani:(puss

2008-09-09 @ 10:59:20
Postat av: mia

Usch då, men de klarar du fint :D

2008-09-09 @ 11:20:55
URL: http://edstrommaria.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det fixar du Anna, det är bara det här året kvar! Och du vet ju hur fort tiden går! Åhh, så fin du är på kortet du lagt in! Puss puss, mamma.

2008-09-10 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0