Hemma

I kära Bygdeå. Gud va skönt det är att koma hem. Jag ÄLSKAR Bygdeå så enormt mega mycket..Även om det inte finns så mkt att göra här. Imorgon blir det troligast att hjälpa mamma plocka till lite i huset, OM jag hinner. Ska sova så länge som möjligt sen packa för att fara till stan vid 14. Väl i stan ska jag och Linn (+ Kornelia..?) fara och hälsa på i Jasmins lägenhet..eller vad de nu kallas ;) Så får vi se hur hon bor! Kvällsplanerna blir att fara ut på X3M och partaja, just like last week. Ska bli skojjsit! Ska nog sitta på apberget ett litet tag innan kag dra mig vidare till min älskade säng! I LOVE MY BED! Finns fassiken inge skönare! Hihi

Btw! Mamma och pappa visste ej att jag skulle komma hem idag, så jag och Linn spelade mamma ett litet spratt! Linn stannade kvar ute i hallen och jag gick in till mamma..
(A - Jag, L-Linn, M-Mamma)

A (som låtsades vara L) - Heej mamma! (gav henne en puss på kinden)
M - Vad är det nu då?
A - Va? Nee ingenting...*ler stort och springer in i Linns rum*
M - Joo säg nu.
(Linn kommer fram till mamma..samtidigt som jag kmr ut från Linns rum)
M - NÄMEN! Det är ju Anna!
(A&L skrattar!)
A - Men mamma, märkte du inte att det var jaag?? *rådjursögon*
M - Jo jag tyckte det var ngt konstigt, för Linn brukar aldrig ge mej en puss på kinden.

Jag är det älskvärda och kärleksfulla barnet! Tihi!

Sen så for Linn och jobbade och efter ett tag så kom pappa hem. Jag sa inget, pappa trode jag var Linn.
A - Hej
P - Hejsan (sen går han ut i köket, jag tätt efter).
Pappa tar fram mat och jag bara står där och småpratar och han märker inget, tills han tittar på mej och börjar se fundersam ut. Jag bara ler.
P - Men..*haha* Det är ju Anna!
A - Jaaa hej pappa! (Går fram och kramar och pussar han på kinden)
P - Hahah, jag som trodde det var Linn.
Pappa blev genast glad för att jag, den glada av oss tvilllingar, var hemma och lyste upp hans dag! ^^


Mina egna föräldrar ser inte ens skillnad på mig och Linn. Serriöst, SÅ lika är vi inte varandra. Men vem vet, jag kan ju ha fel?

Puss /A


 


Kommentarer
Postat av: Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-19 @ 06:38:43
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: Mia

haha men det är klart att dom ser skillnad. haha men kul grej ju :D

2008-09-19 @ 16:18:33
Postat av: Martina!

HAHAHAHAHAHAHAHAH!

2008-09-19 @ 16:52:04
Postat av: linn

haha.. värsta fetto-bilderna på oss! :P

2008-09-20 @ 11:13:50
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0