sämst, I know.

Jag har varit sjukt jätte dålig på att uppdatera min blogg. Har som inte haft ngt att skriva om + mkt skolarbete. Men det lilla som ha hänt är att det har varit kulturnatta i Umeå, det var riktigt najs! Träffade en massa kompisar, lyssnade på artister och chillade framför Max. Sen nu i helgen har det varit brännbollsyran, men det blev inget av, förstår inte riktigt varför, hade bara inte lust. Konstigt nog, haha! Igår kom Idah, Jonas och Sandra hit, vi käkade pizza, poppcorn och spleade spel. Det var väldans trevligt faktiskt! Ska kanske träffa min kornelia i kväll, men inte säkert ännu. Har solat idag, världens vackraste väder på evigheter! TACK!

Nu ska jag kila och klä på mej, har gått runt i underkläder hela dagen, undra vad mina stackars grannar har tyckt..haha! Puss hej mina sunshines!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja han var i Bygdeå! Han kom in på frasses när jag stod och pratade med Johanna och beställde.. Efter han sagt vad han ville ha gick det upp för oss båda att det var han :P Sjukt coolt! :)

2008-05-31 @ 18:30:21
URL: http://esw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0