Polisen!

Idag så bestämde jag och Malin att vi skulle ta och dricka lite! Så vi gjorde de, med Sandra och Annika. Sen när vi var på väg till lse centrum så stoppade polisen oss för att vi drack på allmän plats. Och så klart så tog jag "bötern" snarare en rapport (eftersom jag var 18 och myndig). Polisen skrev allas rapporter på samma lapp och dom skrev "Anna går och dricker ur en burk cider. Anna har mer cider/öl på sig som hon och hennes vänner tänkte dricka." Inte så skojj kan jag lova, men tur att jag är 18 ialf och myndig. Men aldrig mer. Sen for ialf jag, Malin, Sandra, Malins kille och ngr kompisar till hennes kille till hotellet. Det var ej så mkt drag där + att det hände en olycka som jag ej ska nämna. Men det gick bra till slut hoppas jag. Ne nu ska jag sova! hare så bra!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0