onyttigheter.

Jag, Malle, Emil och Mella bestämde oss för at baka kladdkaka, så fort som attan betalade vi tant (vi kallar alla som jobbar här på elevhem för tant, mkt enklare så) drygt 20 kr sen satte vi igång. Så nu väntar vi bara på att den ska bli klar. Har gjort två läxor idag! Rättade till rapporten som jag fick igen av Lennart (våran lärare) och nu håller jag på med APU-rapporten → en sorts dagslig "dagbok" över hur vi hade de på praoplatsen vi vart på. Är alldelens strax klar med den från djurparken, ska bara skriva utvärderingen och lägga in lite pics från stället. Efter de så har jag dom här sakerna att göra innan skolan är slut:

♣ APU rapport om stallet och lantbruket.
♣ Sh uppgift
♣ ett helt kapitel kvar i matte B!
♣ matteprov?
♣ prov i djursjukdomar?

Ja de var nog allt för denna gång. Får se om lärarna packar på oss mer skit så vi blir sönderstressade. Btw så ska vi ha en hund dag → en eftermiddag på onsdag v.22 och då kanske jag skulle ta och ta med mej Stina, våran sankt bernhard! Skulle vara himla skojj! Men pappa är skeptisk, as usual.. Men ska övertala han, hihi! Ska springa och se hur de går för kakan! Hare bra mina söta.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0