oh no, not again!

Nu händer igen, jag fassnar för en serie! Men den här gången är det Heroes säsong 2. Som jag har längtat efter i 1 år typ. Började se igår kväll men hann bara med 2 avsnitt eftersom jag ser med pappa, och han säger att det är mkt roligare att följa en serie om man är två som ser... så snäll som jag är så väntar jag på han! Men egentligen tror jag bara att han vill se med mig för att han inte vet hur man sätter igång en film här på datorn ;) Men pappa har rätt, det är roligare att se två, för då kan man diskutera en massa saker med varann och säga :han kommer göra så, eller det där kmr hända nu..!" hihi! Jag bara väntar på att han ska komma hem ngn gång! Idag har min dag sett ut så mkt som -> vaknade kl halv 13, gick upp och  gjorde lunch åt jag och mig och Isabel, solade i 1 sek för att bevisa att jag varit ute idag sen gick jag in på mitt rum (lr Linns egentligen som jag har tagit över eftersom hon inte är hemma, och mitt är fortfarande ett bombnedslag sen jag kom hem från lse för att jag ej orkat packar upp. SÅ jag ser hennes rum som mitt!) drog igen för fönstrena, styrde sängen närmare dator och slängde på en film, FUNNY GAMES hette den. Den var inte så bra faktiskt, man blev ju typ sinnessjuk utav den. Sen kom mamma hem från stan och jag gick ut på altan och chillade, sköönt! Sitter och äter go och glá kex choklad just nu, så jäkla gott!

Det här med att jobba schema mässigt tkr jag är skit! Jag skulle hellre jobba må - fre och bara vara ledig 2 dagar. Än att exempelvist jobba må - on, ledig to, jobba fre, ledig lör - sön ...blablablablaaaaa... Man uppfattar aldrig vad det är för dag! Ni som inte vet så jobbar jag på ett sjukhem i Robertsfors, men det är ganska roligt där. men skulle aldriga kunna jobba med de. Jag får lov att kämpa igen dessa 5 veckor som är kvar, lr äre 4 ..? Jaja får se!


Ska hjälpa min mami lite nu, hon verkar grinig. :)  
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

mohaha, rolig dag ;) VILL OCKSÅ HA KEXCHOKLAAAD!!! :(

2008-07-07 @ 18:45:09
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Martina

åsså ringde jag å störde mitt i erat filmtittande;)hahah!

2008-07-08 @ 01:29:38
Postat av: Linn

men varför följer du inte med då?? =)

2008-07-08 @ 06:28:11
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0