not feeling very well.

Jag ar snorig, ont i lederna och har borjar flagna pa pannan och nasan. Sangen jag sover i ar skit oskon. Idag sa sov jag ut, men ska sova lite mera sen. Jag sov till kl 10 - 11, kom ej ihag haha. Sen gick jag ner till stranden och solade i ca 5 h. Sag snygga italienare, men man stor sig som fassiken pa dem, faktiskt. Dom har kallingar UNDER badbyxorna, kor alltid runt pa sina sabla vespor och glor ner en. Men vissa ar ju ogongodis. Lite roligt for att alla tror att Martina (min storasyster som jag ar har med) att hon ar en italienare sa da kmr dom oftast fram och snackar italienska med henne. Och nar hon sager att hon ar svensk sager dom: "whaat? nono swedish girls have blond hair och blue eyes". Haha.

Igar gick vi till en engelsk pub och satte oss ner och tog en drink och kollade pa alla msk. Sen kom en greek som Martina pratade med for ngn kvall sen och satte sig ner med oss. Vi var ej dar lange eftersom jag och martina var sa trott for att vi ej hade sovit. Sen for vi hem vid 23 - 24 tiden och sov och somnade pa en gang.

Idag sa ska vi val ata, sen fobereda for kvallen, blir nog att fara ut. Ska aven se ifall jag kan lagga in lite bilder, blev som aldrig ngt med det igar. Men jag ska se ifall vi hinner eller inte. Sitter och laddar min ipod nu med, men tar ju sa javla lang tid, irriterande som fan.

Jaja ska se ifall det funkar att lagga in lite bilder, hoppas ni hare bra i regninga sverige, HIHI!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0