Nu har dom börjat gräva på tomten!

I tisdags satte dom igång med att gräva grunden. Så det känns skönt att dom ialf har börjat med något! Tror att jag ska iväg till Sävar på fredag efter 15 (när jag slutat jobba) och fara å kika vad som händer, är bara T som varit där borta och pratat med dom (och då menar jag ju självklart att T ska skjutsa mig, hehe).
 
Dock så har vi fått ett nytt datum för slutbesiktningen..20 november istl för 12 november. För att bosyn hade redan så många hus den veckan (vid den 12:e) att slutbesikta. ÅHHH!! SÅ huset kmr stå tomt och orört en hel vecka innan vi får börja med vårat.Men om vi har "tur" så kanske det kmr ngn tid tidigare än den 20:e, säger dom. Men jag blir såhär, vå har ju haft det här datumet när huset ska vara klart nu i ngr veckor, varför vänta tills NU å sätta en tid för slutbesikting? Blir så irriterad, vill bara flytta in nu. Det har skjutits på det här enda sedan augusti.. Men från den ljusa sidan → Dom har börjat gräva :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt!

2013-10-03 @ 11:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0