En dag på vift.

Tycker alltid det här med att skriva vilken dag man gjorde vad är jobbigt när kl slagit över 00. Jag vill skriva idag så.. men det blir ju fel eftersom kl är över 00 och därför en ny dag. Så då vorde det bli igår så.. Men ja.. lättast blir väl att skriva igår (söndag) så.. Nä tillbaka till blogginläggets mening. Igår (söndag) så irrade vi runt på affärer. Sedan styrde vi våran kos till Brännland och hälsade på hos Petra, Anders och Elly i deras nya hus! Dock så håller dom på att renovera för fulla muggar, kmr bli så fint! Det är större än vad det ser ut, tyckte det var rum efter rum hele tin! Dom är så duktiga :) Så man fick sig lite husesyn, kaffe och prat! Efter Brännland så for vi till Vännäs till min bror och hälsade på. Käkade middag och umgicks. Jag la även lite pärlplatta, jahaa då! Ha inte gjort det sedan skoltiden tror jag. Sedan hem, fick i Freja en hel!! iskub med plommonpure! (tinad då, såklart). Sen äntligen efter ngn timme så bajsade hon! Var ett tag sedan, hon ha vart lite små gnällig. Nu ska jag sova, upp i tid imorron för att fara på möte.










Kommentarer
Postat av: M

Mmmm, så gulligt så!

2013-03-04 @ 09:09:51
Postat av: Hanna Ångman

Roligt att du tittar in på min blogg :)

Men hur kan EN bh vara ett par? :P
Jotack, köpte den där i en storlek större så jag ska ha nått att växa i faktiskt :P

Svar: Haha jaa jag vet inte vad jag tänkte där faktiskt! :P
Anna

2013-03-04 @ 18:40:03
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0