Tapeter!

Idag så fick Freja vara hos moster Patricia i ca 2h för att jag, T och Jasmin for och kollade på tapeter! Och vi har nu äntligen (troligast) valt våra fina tapeter! Men vi gick på känslan - den vill jag ha, tänk inte på priset... Och ja. Det svider i plånboken.. Jag tackar att våran husmodell har en massa fönster! Men jag känner så som att vi satsar på det vi vill ha på en gång, än att göra det halvdant och sedan efter nått år tapetsera om igen.
 
Vet inte riktigt om jag vill he ut redan nu de tapeter vi valt, ifall vi ångrar oss längre fram. Får se senare, men oj vad lycklig jag är just nu! Det här kmr bli så bra ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Vad roligt!

2013-06-18 @ 22:13:11
Postat av: Hanna

Åh då måste jag spana på hemsidan :)

Roligt att välja tapeter, finns så mycket snyggt :) hoppas inte Freja hittar några olämpliga spritpennor bara ;)

Svar: Roligt men svårt! Finns FÖR mkt fint :P Mitt barn kmr inte veta vad pennor, kritor lr dyligt är... ;) haha :P nä men, hököga och stenkoll!
Anna

2013-06-18 @ 22:31:48
URL: http://Hannaangman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0