Frejas mys/kuddhörna.

När vi var på middag (har inte hunnit berätta om det ännu, men det kmr!) hemma hos Petra, Anders och Elly så sov Freja inne i Ellys rum, på hennes lilla myshörna. Det var en madrass och sedan en massa fluffiga och fina kuddar uppstaplade efter väggen. Min första tanke var - så jävla smart! Där kan dom leka, läsa bok eller bara ha det mysigt. Så jag sålde bort den stora vita fåtöljen + fotpallen som stod inne i Frejas rum och ska nu själv göra en liten myshörna åt Freja :) Så för pengarna av den sålda fotöljen så har vi idag inhandlat en madrass, 7 st kuddar i olika storlekar - 3 st stora, 2 st avlånga och 2 st fyrkantiga, tyg till kuddarna (som jag ska sy själv......) och ett stort mjukisdjur av en apa! Så när jag får tid över ska jag väl sätta igång och sy kuddöverdrag, om nu Freja slutar vara så överdrivet mammig. Kan inte ens gå ut i köket utan att hon tjuter till. Kan tillägga att hon även då ser mig, HELA tiden också....
 

Kommentarer
Postat av: M

Men så fint, smart och roligt!

Svar: Taack! :) Jaa vi får Tacka Petra och Anders för idén!
Anna

2013-02-15 @ 19:17:34
Postat av: Linda Mångberg

Vars har du köpt tygerna? :)
ohlsons tyger?

det där kommer bli jätte bra å mysigt :)

Svar: Jaa precis! Och på Jysk :) Jag hoppas då det!
Anna

2013-02-15 @ 20:27:09
URL: http://www.flikkanlinduuus.blogpot.com
Postat av: jessica

Åh så mysigt det kommer bli och vilka fina tyger du har hittat! Duktiga du :) Ska blir roligt se resultatet

Svar: Tack! Jaa då är vi två! :P
Anna

2013-02-16 @ 10:18:14
URL: http://jessicaahlund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0