Ovanligt

Idag vakna Freja 8 och åt men somnade inte om så vid halv 9 gick vi upp och vid 10 låg vi i sängen och sov igen. Sen vid halv 12 ville hon upp igen men T tog henne så jag fick sova ialf fram till 12 :) Hon fick mat och sedan så tog T med Freja på äventyr. Så för första gången så får T ta med Freja utan sin mamma. Jag har hunnit duscha, käkat en skål flingor, tittat klart på ett once upon a time avsnitt fgör första gången utan att ha hök öronen på full effekt för barnskrik. Väldigt avslappnande men jag saknar mitt troll! Nu ska jag klä på mig för snart kmr Frejas moster Patricia på besök :) Senare i em ska jag å Freja med Linn å pappa (förhoppningsvis) och kolla på ngt underbart! Jag hoppas!! Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad gullig bild! Fick T med sig en massa förmaningar eller?

Svar: haha han fick ju de ;)
Anna

2012-10-31 @ 13:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0