Härlig dag

Idag så har jag umgåtts med Nicole, Isabelle och T. Vi gick ner på stan för att återlämna lite grejer och sedan satte vi oss på café station och fikade. Freja var vaken men låg så tyst och snällt i sin vagn. Hon lekte lite med leksaks mobilen som hänger över vagnsöppningen. Hon slog även till den ett par gången och då blev hon så stolt över sig själv så hon började le, gullunge! Hon har även påbörjat operation att skratta! Ännu är det bara tendens till det, men jag gissar att det inte är så många veckor / dagar? bort :)
Efter fikat gick vi en stund på stan och sedan traskade vi hem till oss för ännu mer kaffe, prat och bebismys. Efter att sällskapet för hem så lagade T den BÄSTA JÄVLA KÖTTBULLAR I SÅS OCH MACKARONER JAG NÅGONSIN HAR ÄTIT!!! Jag har seriöst aldrig ätit ngt så gott i hela mitt liv. Det slår allt! Efter middag så har vi sorterat bort allt som blivit för lite för Freja och gjort klädpaket utav det som vi nu ska sälja bort. Blev lite över 100 olika delar av Bodys, byxor, sockar, tröjor, tshirts osv.. Nu blir strax sängen iaf. Eller ngn film.
Btw så hittade jag min fina så här imorse, liggandes på mage! Sist jag tittade till henne så låg hon på sidan med ansiktet åt andra hållet. Ser väl om det bara är en engångs företeelse eller om hon är på väg å rulla.. hoppas inte. Tkr det är lite väl tidigt ännu :p
 
Och här är hennes fina kläder som hon hade idag!

Kommentarer
Postat av: TiZa

Finast.... :,) pöss

2012-10-20 @ 07:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0