Frejas pappa! Men mamma?

Enligt mig så går det inte att ta miste om att Thomas är pappa till våran Freja. För hon är så skrämmande lik honom! Det är nästan så att han kan ha odlat fram henne utan min hjälp. Mina fina. Tänkte ialf visa upp 4 bilder från när T är liten (i väldigt dålig kvalla dock).
 
 Thomas

 Freja

 
Jag är så lycklig. Och så otroligt stolt över oss. Att vi faktiskt kunde skapa något så underbart och att hon var i min mage i 42 hela veckor. Min fina fina familj. När två blir tre, finns det något som slår detta? Nej. Verkligen inte ♥

Kommentarer
Postat av: linn

ahhh!!!! VAD LIKA DOM ÄR!!!

Svar: mini-me! :p
Anna

2012-10-09 @ 06:32:15
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Mormor

Och jag är lika lycklig och stolt!

Svar: hihi <3
Anna

2012-10-09 @ 08:07:13
Postat av: Linda

Ögonen är ju hur lika som helst :)

Svar: jaa det är nog den största likheten! ^^
Anna

2012-10-09 @ 11:17:51
URL: http://hemmahoslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0