Frånd en crapig natt till en bra!

Freja somnade vid 22 igår och sov till 8 och somnade om. Sen vid 10 var det dags igen, men somnade strax efter maten då med. Men vid 11 var det att gå upp och byta blöja och sen mysa vidare i soffan. Har just lagt henne i vaggan men hon ligger och jollrar på där.. Tänk vilken underbar natt det har varit, om jag sj'lv bara ha kunnat sova! Somnade inte förrens vid 2, vaknade 3 av en mardröm och somnade om kanske vid halv 4 för att vakna var och varannan timme.. Freja har börjat ligga på mage och sova.. så jag kan inte låta bli att kolla till henne var 10:e sek så hon ligger rätt med huvudet och kan andas. Tar även bort tutten hennes när hon väl ha somnat. Sjukt irriterande att vara överbeskyddande... Men det går väl över.
 
Annars idag ska jag nog ta och plocka fram lite halloween grejer från förrådet! Här ska det pyntas! Freja ska få vara med om sin första halloween :) Ska även försöka mig på att gå ner på stan och köpa en superfin lykta som Linn hade hittat på village, hoppas dom finns kvar! Annars måste jag nog ta Linns tror jag >:}
 
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0