En bra tisdag

Startade morgonen med en glad unge, men trött mamma. Kollade på väckarklockan, 9.10.. hur kan jag vara trött, var min första tanke. Kliver upp med en glad bebis och sätter mig i tv-rummet, kollar klockan igen,..8.15! Inte konstigt att jag är trött!! Plingusen till sambo har inte ställt om klockan i sovrummet... Aja.. Freja äter, leker och sedan är det dags att fara iväg å handla. Sparkar upp T och sedan bar de iväg till coop. Vi kmr hem och Freja slocknar vid 12. Strax efter det kommer Jessica och Lycka och efter en stund Nicole och Ellie. Jag bjöd på kladdkaka å sockerkaka å kaffe/te :) Sen hade vi mkt prat och bebismys (eller inte jag, för min unge vaknade inte förrns efter 15) men jag myste med Lycka och Ellie :) Vid 16 for Jessica och vid 17 for Nicole.
 
 
Senare har dagen rullat på. Jag lagade spagetti och köttfärsås till middag, Linn har varit förbi och sedan har jag kollat på lite ögongodis - Magic Mike. En film som har en massa fina pojkar med ett väldigt mumsigt yrke! Skämtåsido, den va bra!
 
Och måste fan klaga lite.. jag kan faaaaaan inte TA kort med instagram! Jag måste ta kort med min vanliga kamera, sen gå in på instagram och ladda upp bilden så. Så sjukt jävla irriterande. Har även testat avinstallera instagram och ladda upp det igen och sen även startat om mobilen. Men nej.. När jag väl ska ta de där förbannade kortet så hänger sig hela skiten och det kraschar och avslutas. Någon mer som har de problemet!?
 
Nu ska jag se lite once upon a time, om jag inte somnar, och vänta på att min babe ska komma hem. han slutar vid 00.
 
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Helena

För mig funkar de ibland å ibland inte, när jag tar kort så får jag just se pass se kortet sen stängs de ner å bilden är gone! Asdrygt!!

Svar: Jaa precis så blir det på min! Och den är ju sprillans ny också! :o
Anna

2012-10-31 @ 08:11:49
Postat av: Mormor

Vilken trevlig dag! Lycka, vilket fint ovanligt namn!

Svar: Ja visst är det mamma! Hon passar i de superbra också :)
Anna

2012-10-31 @ 09:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0