2 månader

Vad hon växer och gror min lilla prinsessa ❤ Det har redan gått 2 månader sedan hon kom till världen utanför magen. Jag älskar henne mer för varje dag! Är det ens möjligt att ha det så bra som jag har det? Hon är så snäll och fin. Och oj vad hon jollar och pratar och ler! Men inget skratt ännu ^^ Min fina underbara Freja. Mamma ÄLSKAR dig så mycket. Jag har så många underbara lyckliga känslor på en och samma gång när jag tittar på henne ibland så jag helt plötsligt kan börja grina. Snuttfia!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Lillgumman, så söt!

2012-10-03 @ 20:22:24
Postat av: Ida

Åh, så söt tjej! Och du ser också jättefräsch ut måste jag säga :D

Svar: Jätte tack! :)
Anna

2012-10-03 @ 20:39:30
URL: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0