Söndagen

Vaknade upp till strålande väder igår. Hittade förvånansvärt kläder att ta på mig och sedan så for jag och hjärtat till Sävar för att gå på marknad. Köpte godis och 5 l jordgubbar. Sedan fortsatte vi vidare till Hemmesmark och hälsade på T's föräldrar och T hade med sig en radiostyrd bil som han äntligen fick köra med. Det gick snabbt och det flög både gräs och grus när den svichade förbi. Var soligt ocg varmt och härligt att vara ute i vacker vädret. Gick även över till Magnus och Maria en stund och snuttade på kissebebisar som bara var ngr få dgr gammla ^^

Väl inne i stan hälsade vi på Ängla m. familj och jag snuttade även på den lilla trollungen ett tag :) Sen blev det middag på Sjöbris med Tobbe och Vera, sjukt gott! Sen på kvällen så blev det film m jordgubbar, grädde och glass! Det var en härlig dag! Älskar att sommaren har kommit!

Nu på förmiddagen har vi varit och letat efter blommor. Nu ska jag väl plocka lite här hemma, käka lite marknadsgodis och jordgubbar!



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0