Sommaren

Den verkar vara här nu! Dock har inte bladen slagit ut fullt ännu på alla träd och buskar... men marken är grön och solenlyser och det är värme! Igår så blev det grillning med vänner! Efter det så blev det en sväng på olles och träffade faktiskt ganska många bekanta ansikten. Det känns lite sisådär att fara ut på krogen när man har en jättemage, kan inte låta bli att tänka på vad folk måste tänka.. Men jag orkar igentligen inte bry mig, jag har väl också ett socialt liv kvar även om jag inte dricker alkohol? Men hade ialf trevligt!



Idag så har jag, T och Viktor varit nere på mariehemsängarna och kollat in lite på brännbollsyran. Träffade ngr kompisar och kollade lite brännboll. Ikväll blir det också grillning med en massa vänner! Sen ser vi vart strömmen leder oss! Blir säkert på en båt lr liknande.



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0