Vilken överraskning!

Nu ikväll så skulle jag, Linn, Idah och Elin ha en myskväll med prat och fruktsallad! Så Idah kmr till mig efter 17 nån gång och vi skulle vara hos Linn vid 19. Så vi promenerar över till henne och när vi kmr in i köket hör jag en folksamling ropa "BABYSHOWER!!" haha! Där är jag, svettig, varm och helt överrumplad! Inne i tv rummet står följande underbaringar: Linn, Elin, Amanda, Jasmin, Kornelia, Patricia, Ängla och Isabel! Då har dom fixat en babyshower för mig och Idah!

Men jag ska berätta mer och lägga in bilder från kvällen imorron! För nu ska jag i säng, tack mina älsklingar!! Puss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så himla roligt!!

2012-06-19 @ 07:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0