Vändning?

Nej blev inget sådant idag. Utan det blev ultraljud för att kolla exakt hur hon låg, känna på magen och sedan info om hur det går till och om jag vill testa på att göra en vändning. Så på tisdag kl 8.00 ska jag infinna mig på förlossningen. Det dom kunde se var att hon vägde ca 2500g nu och att hon tydligen har mycket hår på huvudet, hihi ♥ Lillskruttan! Men man kan väl inte tro annat när man har en mamma och pappa som oss. Har faktiskt anat att hon skulle ha mycket hår på huvudet eftersom T har mkt till kaluffs och ögonbryn och ansiktshår. Och jag har (egentligen) buskar till ögonbryn och hade mycket hår när jag föddes. Jag frågade om dom kunde se könet (bara för att så man är super säker) men icket, hon kniper igen och hade benen iför. Mammas flicka!

Så.. vi får se på tisdag.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0