Tidig morgon!

Hej hopp allesammans! Klev upp kl 8 idag för att tvätta. Tvättar även bebiskläderna nu för första gången, hihi! Allt är i princip klart i tösens rum! Är väl mest att det är lite saak-tomt. Vi vet ej vad vi ska ha för grejor på/i hyllorna. Men det kmr att fyllas på eftersom är jag rätt säker på :) Har varit och käkat lunch med pappa idag, ute i solen! Jag måste egentligen hoppa in i duschen och fräscha till mig, men jag orkar inte! Ska med Linn på strömpilen och leta midsommar kläder till henne. Vill mest av allt bara lägga mig i soffan och sova. Ne nu ska jag banne mig in i duschen så jag inte somnar här, sen ner till tvätten.
 
Allt är så himla litet och pluttigt och nuttigt och vackert! Kan inte sluta le när jag viker och hänger upp! ♥
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

snutttiiiggtt!!!!!!!

2012-06-21 @ 13:49:28
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Det är så pluttigt och sött... Man fattar det liksom knappt när man står det där lilla att man snart har en sån liten som ska vara I dom små kläderna!

2012-06-25 @ 09:16:03
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0