Midsommar och helgen.

Det var helt fantastiskt väder! For hem till mamma och pappa i Bygdeå och var i Dalkarlså en sväng och kollade på midsommarstången och när Isabel hade Kairos för hästridning så alla barnen fick rida ^^ Sen hem till huset och myste. Vid ca 17 - 18 tiden for jag, T, mamma och pappa hem till Cia och Peter och där käkade vi förrätt, varmrätt och efterrätt. Det var väldigt ttrevligt och mysigt! :) Vaknade upp dagen efter och satt ute mest hela dagen, for hem vid ca 15 nångång till Umeå och for till SF parken där Jasmin hade kalas eftersom hon fyllde 20 år igår! GRATTIS! Sen hem och dega framför film och onyttigheter. Idag har vi städat lägenhet, OCH putsat fönstrerna OCH vikt babykläder samt packat babykläderna till bb-väskan! Nu ikväll har Idah och Jonas varit här. Först käkade vi på Great Eastern - middags buffé. Sen for vi hem till oss igen och kollade på Alice i underlandet 3D! Dom for just precis hem, efter att vi snackat lite bebis ^^ Har vart en mysig kväll. Btw hoppas vi får fint väder till i veckan, så jag kan få lite färg på min bleka kropp!
 
Bilder från midsommar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

vad mysigt!! =)

2012-06-25 @ 06:25:48
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Mamma

Det tycker jag med!

2012-06-25 @ 09:13:11
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Ännu en som haft en solig fin midsommar! Känns som att det bara är här det regnat och regnat! :) Haha..

2012-06-25 @ 09:17:05
URL: http://lillgarden.blogg.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: sista tiden som gravid är så kluven(eller var för mig sist). man längtar som en tok efter magen men är samtidigt lite nervös för det nya som ska komma!

Nej regn på midsommar är sådär.. hade tänkt gå på dans med barnen men det bara regna och regna...

Nej det här med hosta och slem är inget kul alls... men så länge dom slipper sånt som mini så är jag nöjd... Anna blir bara så ledsen och skäms när hon kräker... blir SÅ ledsen...

2012-06-25 @ 17:23:07
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0