Måndag

Är helt orkeslös.. Gick upp vid 10 och käkade frulle samt kollade på 2 avsnitt Rome. Kikade lite på datan och nu ligger jag i sängen och väntar på bättre tider. Har typ finnar fulla ansiktet (ne okej, typ 2 i pannan) men känner mig bara allmänt risig och ful idag. Är otroligt seg. Så blir inte mkt gjort idag.

Hade en fin helg. Var hemma hos mamma å pappa i Bygdeå från fre-lör och sov i nya huset med Bella. Myste med hästarna och extra mkt med min krävande kisse Ludde. Och voffsingarna också såklart. Dom har fått det så fint där! Fin tapeter, golv och snart möbler! Kmr bli asm att få vara där i sommar när bebis kommit ut! :) sen så har jag myst med min andra hälft. Har kommit in i nån dryg "pussas-kramas-snutta-stryka-klämma" period. Så är allmänt klängig just nu. Men avtar nog snart när vädret blir varmare och magen växer och jag blir klumpigare........


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det var så roligt att du hälsade på! Om du har lite göra gumsan så kan du alltid komma hem till mamma och packa, packa, packa, packa, packa, packa...........

2012-06-04 @ 14:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0