Mamma och pappas nya hus!

Tog snabbt lite bilder på hur den nya gården och huset ser ut hemma hos mamma och pappa! Så här kmr det!
 
Här är framsidan
 
Fortsätter man åt höger så finns det två stycken små lador på andra sidan vägen
 
Sen på gården igen, mitt emot huset, så står en bagarstuga
 
Och fortsätter vi åt höger så kommer det en stor ladugård
 
En lite bättre bild på ladan
 
Och mellan bagarstugan och ladan så står ett gammalt stall/lada.
Och man kan även se lite utav brunnen med vatten i på vänster sida av bilden.
 
Och sen finns det en liten lekstuga på vänster sida av huset.
 
Och bakom den stora ladugården så går hästarna i sin stora hage! Dom tog jag aldrig kort på. Det blev lite halvtaskiga bilder, men som sagt, tog dom som hastigast bara för att visa detta underbara ställe. För jag älskar det! Bilder innifrån huset får komma upp nån gång längre fram, när jag orkar ta ^^
 
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0