Ligger efter.

Jag borde egentligen vänta med detta tills efter vändningsförsöket och se ifall det lyckas imorgon. Men jag har ju, såklart, läst på internet om att vända barn som ligger i säte. Vissa skriver att det inte gör ont alls, medans andra säger tvärt om. Och vissa skrev att det kan sätta igång förlossningen. Så jag har nu börjat leta information om vad man ska packa i bb väskan. För det hade jag inte tänkt börja leta efter förrns om ialf 2 veckor till. Jag har stressat upp mig själv! Och börja tänka på om jag har allt redo för henne när hon kommer ifall hon nu vägrar röra sig eller om hon nu inte vill ligga kvar med huvudet neråt. Så jag har blivit lite halvstressad nu och går igenom alla saker. Men det enda som surrar runt i mitt huvud är VAD BEHÖVER MAN? Vad kan man vänta med? Vad är onödigt att köpa? Jag blir alldelens less och slö i mitt huvud. Jag är så trött. Och jag vet att det är så himla onödigt att stressa upp sig över detta. herregud. Men då kmr det där "tänk om.." upp i bakhuvudet.

Puss /A


Kommentarer
Postat av: sandran.

Nu du, nu ska du få en massa tips så du får välja och vraka vad som lockar dig, min sköna böna:



- Hygienartiklar (ex. tandborste, tandkräm, ansiktstvätt, ansiktskräm, eget shampoo och balsam).

- Mjukgörande krämer (ex. handkräm, lypsyl).

- Borste (lätt att få skatbon på huvudet ;)).

- Kamera

- Mjuka byxor

- Amningsbh, ev. amningsinlägg

- Sköna underkläder

- Tofflor

- Musik som gör dig glad

- Kläder till tösen

- Filt till tösen

- Snacks att belöna dig själv med

- Vetekudde (skönt om du har ont)

- Egen huvudkudde

- Yatzy, kortlek eller liknande om det blir dödtid - sånt kan hända!

- Mjukt toapapper

- Öronproppar



Tataaaa! Vill du ha mer? ;)

2012-06-14 @ 15:50:53
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: sandran.

Och förresten - ta med batteriladdare och eventuellt ett extra minneskort till kameran! Utifall att :)

2012-06-14 @ 15:52:28
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Linniii

GullAnna! Stressa ej :D det kommer bli bra! Titta vilken fiiiiiiiin vän Sandra är <3 :))))

2012-06-14 @ 17:42:32
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja verkligen! Vääääääldigt fin vän! Och det går bra, Anna! Du har 10 minuter hem ifall det skulle vara något och en stoooor familj att välja och vraka bland om du behöver hjälp med något! Puss puss, mamma ringer sen!

2012-06-15 @ 08:18:40
Postat av: Jessica

Blöjor till tösen (dom man får räcker inte långt)

Handduk ( Får 1 handduk på bb, tänkte mer om du vill ha till håret)

Dricka (Om du vill ha något annat än vatten eller saft)

En mössa till tösen (som hon får på sig när hon kommer ut)



2012-06-15 @ 09:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0