Kan inte hålla mig..!

Var och rände runt lite i alla affärer i Umeå igår och kikade på bebiskläder. Hade dåligt med strl 50. Men jag köpte ej så mkt (hade kunnat köpt såååååååå mkt mer) eftersom jag inte riktigt vet hur stor hon blir. Men det jag hittade var så himla fint ^^ Satte även upp hyllor och tavlor i barnrummet. Det enda som är kvar där inne är väl att tvätta alla kläder samt sängkläderna. Var även och hälsade på en jobbarkompis till T igår och han och hans fru har fått en liten flicka för ca 10 dgr sedan. Hon var så fin! Super lugn och tittade jätte mycket på allt och alla. Och så liten och söt! Kan inte förstå att om max 6 veckor (om det nu går över 2v på BF datum) är det min tur att själv ha en liten bebis. Eller om vändningen ej fungerar imorron eller om hon ej vill stanna kvar med huvudet neråt så blir det ju planerat kejsarsnitt, så då har jag hon här om ca 2 veckor. Jisses. Jag försökte intala mig själv igår att en sån här liten krabat ligger i min mage (läs UNDER mina revben och trycker!). Men det går bara inte. Men snart så :) Jag längtar så mkt, hihi. ♥








Den här var dock i strl 56!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumsilumsan.....

2012-06-18 @ 12:05:15
Postat av: Linn

Söötttttt!!!!!

2012-06-18 @ 16:34:23
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0