growing up.

Är det så här jag ska känna resterande veckor av graviditeten? Att hon ska komma ut NU! Jag vill ha min lilla bebis i mina armar. Jag har nog inte insett det förrns nu på slutet att hela mitt liv kommer att börja på ett nytt kapitel. Jag ska bli mamma och jag tar steget att blida en familj. Vid 22 års ålder. Jag ska faktiskt ta hand om ett barn och uppfostra det till, som jag hoppas, en alldelens perfekt och väluppfostrad liten flicka. Alla dessa "när jag blir stor och får barn ska jag INTE göra så här. Eller mitt barn ska få göra si och så." kmr jag nog att samla i en stor ballong och sen kmr jag att släppa den så en får flyga långt långt bort. Jag kmr absolut inte låta mitt barn få göra som jag velat när jag var ung. Nej.. Jag kmr nog att göra precis som min mamma och pappa gjorde, för allt dom ville var mitt bästa. Och det har jag insett, att så var det också.

Jag och T ska ha en stor familj, om jag får bestämma. Jag har alltid velat ha många barn. Våra barn ska minst ha 2 lr 3 syskon. Men som sagt.. om jag får bestämma :) Och jag är endast 22 år gammal.. Jag har flera år på mig att producera fler små bustroll. Och att övertyga T att det var detta som vi var ämnade för, att bli föräldrar! ♥




Puss /A

Kommentarer
Postat av: Sara- mamma i juni

Fint skrivet:)

2012-06-05 @ 16:16:59
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: Isabelle

vad fint!!!

jag saknar dig puss

2012-06-05 @ 16:32:54
Postat av: linn

SÅ SNUTTIGT!!!!!!! :') åååhhh Min Annsan!!! Helt sjukt att du är i en helt annan sinnesställning än mig :P <3

2012-06-05 @ 16:37:46
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: linn

sv: såg du ej bilden på min blogg? =/

2012-06-05 @ 18:12:11
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: TiZa

Va fint skrivet...Anna = Lycklig! :-D

2012-06-05 @ 21:01:05
Postat av: Mamma

Älskling.......

2012-06-06 @ 04:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0