Barnmorska - mödravården - ultraljud

Man läser ju om hur trångt det ska vara i magen nu för bebisen osv.. Men denna unge ger inte upp! Hon har nog aaaaaaldrig någonsin rört sig så här extrtemt mycket någonsin under hela denna graviditet. Det har varit nästan konstant med bök, sparkar, puttar och vändningar i nästan 5 dagar nu ♥ Betyder detta att hon kmr vara en riktig liten räser när hon väl är ute? Haha. I alla fulla fall. Var hos barnmorskan idag vid 11.30 och allt var super, förutom att hon var osäker på ifall hon hade lagt sig i säte, igen (huvudet uppåt rumpan neråt). Så fick en tid för ultraljud idag vid 15 tiden. Vi kom dit och som tur var så låg hon med huvudet neråt och ansiktet mot magen, alltså kollade hon upp i taket. Så man fick ju se hela kroppen och man kunde med all säkerhet se att det var en flicka som ligger i magen och växer ^^ Fick även se hennes ansikte i 3D bild! SÅ SÖT! Lillsnuttan hade ialf min näsa, som det såg ut och så hade hon plutiga små läppar! Jag vill att hon kmr ut nu, jag längtar efter henne allt för mkt och vill bara pussa, snutta och gosa med henne. Men snart så! Bara 20 dgr kvar till Bf datum, men jag hoppas hon vill komma ut tidigare och INTE senare!
 
Har ialf fått svårt att somna på nätterna och mina första bristningar på magen har kommit, blä.Hoppas på att det inte blir fler bara. Väntar på att T ska sluta jobba och sen blir det att fara och handla..Hoppas även på att få sova ngr timmar inatt.
 
Annas fredagsnöje: Mys i soffan och äta ngt onyttigt!
T's fredagsnöje: Fara och "stor" handla....
 
 
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0