Babyshower 18/6.

Igår var det som sagt tänkt att jag, Linn, Idah och Elin skulle ha mys och massa prat och käka fruktsallad hemma hos Linn vid 19. Så igår kom Idah till mig vid ca 17 och sedan vid 19 så promenerar vi hem till Linn. Vi hann bara komma in i dörren coh till köket så skriker en massa folk "BABYSHOWER"!! Och där står både familj och vänner med ballonger på magarna under tröjorna och det är fika, ballonger, pyntat och massa paket! Haha, jag visste inte vart jag skulle ta vägen eller vad jag skulle säga! I 2 veckors tid har dom planerat detta förr mig och Idah. Så himla underbara dom är ♥ Jag blev så rörd och glad :) Dock såg jag ut som en annan liten slaffsis i mina mjukisar, osminkad och trassliga hår, hehe!

Men det var en massa godfika - marängtårta med jordgubb, stora chokladmuffins med after eight och hallon, fingrar och sockerkaka med hallon i botten (tror jag?) och saft, kaffe eller trocadero! Efter fikat blev det gissa barnmat och gissa "bajset", det var lite nasty, men sjukt kul ;) Och sedan var det en quiz med olika meningar från olika barnlåtar och disneylåtar som vi skulle svara rätt på, lite halvklurit ;) Vi pratade massa bebis och sedan blev det dags för paketöppning! Det var mkt bra grejor som jag behövde! :D

Jag vill bara säga TACK till alla er som var med och gjorde detta, kmr aldrig glömma det! ♥ Jag log så mkt den kvällen att jag hade träningsvärk i mina kinder ^^ Nu låter jag bilderna tala för sig själv! :D Och har lånat bilder av Amanda, Linn och Patricia! ;)


Isabel, Patricia, Ängla, Elin, Linn, Jasmin, Kornelia och Amanda (som stod bakom kameran).


Idahs till vänster och mina till höger :)




Gissa barnmaten och gissa bajset!








Paket öppning >:}


Sen skrevs det på två bodysar, en massa fina ord! :)


Och vi två blev "firade" ^^

Nu kommer det bilder på allt jag fick! :D


























I "Annas gissa barn bok" skrev alla om när dom tror bebis kmr ploppa ut, vilket kön, vikt, ögon och hårfärg samt vilket namn bebisen kmr att ha ^^


PUSS PÅ ER ALLA! /Anna

Kommentarer
Postat av: Mia syster

Åh vad kul! Jag ville oxå vara me! :(

2012-06-19 @ 20:58:03
Postat av: Linnnniiiii

Åååhh vad mysigt å kul det var :)

2012-06-19 @ 22:19:36
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: kornelia

vilken SMART kompis du har som ger dig en första hjälpen!!! hahah Love you

2012-06-20 @ 19:00:06
Postat av: Mamma

Så himla roligt!!

2012-06-20 @ 20:44:23
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Så mysigt! Vad härligt att bli firad så... Underbart!

2012-06-22 @ 13:21:22
URL: http://lillgarden.blogg.se
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Vilken mysig fin babyshower :) Och så mycket fint.

2012-06-22 @ 13:50:19
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0