1 juni

Vart är sommaren? Det är pissväder och snart är ju sommaren slut för fan. Hann vi bara med 1 veckas sol och värme!? Då lipar jag ihjäl mig. Ligger ialf i sängen och skriver från mobilen. Vi har inte haft ngt internet/tv sedan tisdags eftermiddag.. Så har fått surfat från mobben då istl. Men funkar det med. Jävlar vad man hinner med att göra grejer när man inte häckar framför datorn lr tv:n! Jag har faktiskt njutit av denna veckan. Har hunnit målat om ett skoställ, ett nyckelskåp, 9 st ramar i olika storlekar och vaggan! Men även tvättat och plockat till här hemma :) träffat kompisar och strosat på stan.

Är ialf i v 34 (33+0) idag. Bara 7 veckor kvar till beräknat BF. Jag börjar känna mig mer och mer redo för varje dag. Nu vill jag bli mamma på heltid! Jag vill hålla min lilla snuttfia i armarna och bara lukta, pussa och rå om henne! Hihi. Och nu känner jag inte så mkt sparkar längre, bara nere vid kissblåsan kan det komma ngr enstaka. Hon börjar bli så stor nu så nu är det mest att man ser när hon buktar ut huvudet eller lillrumpestumpen så delar av magen "lyfter" på sig. Det är en upplevelse att känna faktiskt!

Ska ialf till Bygdeå idag :) T jobbar 14.30-21 och jag har inget att göra. Ska även be mamma massera på min ischias... Går ju som en gammal tant i mellanåt, gör så jävla ont! Har även börjat få känningar på andra sidan också..har bara varit på höger fram tills nu. Ska även pussa på min Luddelicious som har flyttat till dom! Saknar min krävande lilla kissemiss :)

Ne nu blev det ett lång inlägg.. Hoppas nån orkade läsa allt :p


Kommentarer
Postat av: linn

roligt att läsa!! :) jag längtar också till snuttfian kommer ut!! :)))))

2012-06-01 @ 15:46:07
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0