Höggravid.

Jag. Är. Less. Och det är fortfarande 9 dgr kvar till beräknat bf datum OCH jag kan ju även gå över 2 v + 3 dgr om jag har otur. Men jag hoppas inte det! Haha. Jag ska egentligen inte klaga! Jag har haft en underbar graviditet! Bara ont i svanken och lite foglossning dom här 2 sista månaderna men en jävligt jobbig ischias muskel i höger skinka som har gjort sig påmind många gånger. Idag så fick jag ngt fel i vänster ljumske och har knappt kunnat gå! Aj. Men det verkar börja släppa nu. Det är dock fruktansvärt jobbigt att ta sig upp och ner i soffan och ur sängen - spec vända sig. Jag är lite som en strandad säl kan jag känna. Idag har jag köpt presenter till Idah och Elin eftersom dom fyller år strax! Idah den 13:e och Elin den 19:e, på tösens beräknade bf datum ^^ sen köpte jag hallonbladste som sägs ska sätta igång förlossningen :p men de vette tusan, annars så är den bra för att livmodern drar ihop sig och läker fortare efter förlossning. Så det är lite win win på den saken! Nu ska jag klä av mig och klä på mig pyjamas, lägga mig i soffan och kolla på serie!

V39 (38+4)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulliga Anna!

2012-07-11 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0