trevlig dag!

Har haft besök av Helena, Ruth och Betty, Nicole och Ellie, Petra och Elly! Bjöd på mina lussebullar och lite pepparkakor. Det var super trevligt och härligt att få prata av sig lite :) Freja sov under hela tiden dom var här förutom första timmen. Hon har varit trött idag...Hon ligger nu i vaggan och sover så gott sedan kl 22. Hoppas hon gör det fram tills imorron.. orkar inte med en till natt med lek fram tills 2-3 på natten. Hon har hållit på så nu i snart 1 vecka. Är jätte trött och grinig vid 21-22 somnar och sover 2h sedan är det upp och leka som gäller i minst 2-3h. Det får hon sluta med tycker jag.
 
Imorgon ska jag på Café station vid 13 och fika. En från föräldragruppen från bvc skickade ett sms till mig idag. Kul! :) Jag missade ju första mötet vi hade pga att både jag och Freja var sjuk då. Men min bvc sköterska skvallarde igår att ingen av mammorna hade en "normal" förlossning. Det var antingen sugklocka, kejsarsnitt eller något annat som hade strulat till på the D day.. :P Tydligen trodde dom att bvc sköterskorna hade gjort en "special grupp" eftersom den enes förlossningsberättelsen var värre en den andres! Kul tycker jag ialf! Då vet jag ialf att man inte är ensam om en halvkomplicerad förlossning. Ska bli spännande imorron och se hur alla ser ut, hoppas jag kmr hitta dom bara så jag inte bara sätter mig hos en grupp mammor och bara "Tjena de här är Freja!" och sedan är det en grupp med vänninor som känner varann superbra.. Skulle vara så typiskt mig.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt, ha så trevligt idag!

Svar: Det var jätte trevligt! :)
Anna

2012-12-05 @ 08:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0