Fredag.

Idag så har större delen av dagen bestått av fönster shopping och julklappsshopping. Men jag fick hem mig en tröja. Köpte något till MIG själv för första gången på flera flera månader. men såklart slank det över ner ngt till Freja - strumpbyxor, eller kalasbyxor kanske det heter för små barn? Har ialf varit MILJARDER med folk överallt idag, fy farao.
Freja sover nu och jag hoppas hon gör det tills imorron. Har varit en trött och sen vecka det här. Freja har somnat allt mellan 19-22 för att vakna vid 00 och vägrat somna självmant. Och när deras väl är dags för att sova så är det en massa skrik och gnäll si så där 4 på natten/morron, välj själv. Så en väldigt trött mamma så inte emot när bebis väljer att sova till 13 på dan.. Men idag så klev vi upp 10 och ja.. deras verkar ha gjort susen? peppar peppar... btw, jag längtar till julafton ♥ Vi firar den hemma hos mamma, pappa och lillasyster Isabel i Dalkarlså. Och förutom dom och vi så kmr min bror Tommy + hans son Liam, Linn + pojkvännen Robert och min kusin Jasmin! Så Frejas första jul kmr bli underbar :)

Kommentarer
Postat av: M

Mmmm, jag längtar också..,,

Svar: Det var så mysigt!
Anna

2012-12-22 @ 06:08:19
Postat av: M

Vår familj är nästan komplett...

2012-12-22 @ 06:23:15
Postat av: linn

FIN BLOGG :) mysiga färger! Jag klängtar meeeeeeeed!!!

Svar: Taaaaack! :)
Anna

2012-12-22 @ 10:42:56
Postat av: Amanda

Såg er på vks hemsida! :) fina ni är tsm! :)

Svar: Tack! :) Bilden i tidningen va as ful..huvvaligen! :P
Anna

2012-12-23 @ 01:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0