12-12-12

Eftersom detta datum är så händelserikt så vill jag också skriva ett blogginlägg. Jag har varit väldigt slapp på att skriva, men det är bara för att samsungs blogg app suger och det är inge roligt att skriva inlägg utan bilder å jag är ofta för lat för att hålla på att föra in bilder från mobben till datan..
 
Freja somnade för en stund sedan i min famn och jag gick in och la henne i spjälsängen i hennes rum (brukar annars lägga henne i vaggan i vårt sovrum). La henne där tidigare idag med men hon vakna efter ca 30-40 min. Men hon verka sova bajs där inne. Är väl ovant antar jag. Ialf så vaknade hon så fort jag la ner henne. Men jag gick ut. Ha vart in där 2ggr å stoppat in tutten. Hon ha gnällt lite men nu är det tyst... så jag hoppas hon ha lagt sig för att sova en stund :)
 
Hon har ialf fått en ny spjälsäng från brio. Den är jättefin! Cot Three heter den. Den har en hängare för filtar och handdukar på ena kortsidan. Och ena långsida kan man sänka ner genom att trycka in en knapp på vardera sida. Super smidigt! Nu ska jag göra mat ialf, men vad..?
 

Kommentarer
Postat av: M

Jättefin!

2012-12-13 @ 07:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0