Tisdagen

Idag (onsdag) börjar min älskling att jobba igen. Så det kom ingen bebis under semestern, inte heller ett juli-barn blev det. Men augusti blir också bra, bara hon vill komma nån jäkla gång. Igår så blev det ialf ett snabbesök hos min kussemurra Jasmin, passade även på att snusa lite på kissekattungen Chloé! Sen på eftermiddagen for vi hem till mamma och pappa i Bygdeå, käkade pizza och sedan hjälpte vi (läs T) pappa att lägga ner båten i Sikeå. Vi tog oss även en snabbtur ut på havet, och fy fassiken vilka jävla vågor, vi nästan flög ur båten pga allt guppande - as kul! Så istl för att hoppa studsmatta som alla säger är så bra, så guppade jag på vågorna, får hoppas att de har samma effekt på att bebis vill komma ut snabbare!
 
Väldigt mkt senare idag så ska jag försöka gå på stan med el mami och el papi (om dom nu inte fattade att jag bjöd in mig själv till att umgås på stan och låter mig sova vidare hemma...) medans älsklingen jobbar. Nä ska försöka krypa ner i sängen å få mig lite sömn nu!
 
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0